Баспасөз-релиздері

IT-хабта "Клиентті диагностикалау арқылы қалай көбірек және қымбатырақ сатуға болады" тақырыбында митап өтті

Сатудың сәттілігі сіздің тауарыңыз немесе қызметіңіз арқылы клиенттің мәселесін қалай шешуге болатындығына байланысты. Бұл туралы "Qnezis" ЖШС директоры және негізін қалаушы Айгерим Махамбетова айтып берді. 29 қыркүйек күні өткен  митапта ол диагностиканы қалай жүргізу керектігін және аудиторияны қалай зерттеу керектігін айтты.

"Өнімнің өзі қажет емес, клиенттің түсінетін және шешкісі келетін проблемасы қажет. Сондықтан бұл мәселені шешу клиентке қандай да бір экономикалық нәтиже беретінін түсіндіру қажет", - деп түсіндірді спикер.

Статистикаға сәйкес, IT жобалардың тек 32%- ы сәтті аяқталады. Айгеримнің айтуынша, сәтті IT-жобаның атрибуттары: автоматтандырудың тұжырымдалған мақсаты, талаптарды түсіну, жоспарды сапалы пысықтау, болашақ жүйенің функционалдық блоктарын бөліп көрсету және бақылау нүктелерін міндетті түрде бекіту болып табылады.

Спикер клиенттің күмәндану себептерін талдап, әртүрлі әдістемелер туралы, соның ішінде Майкл Портердің стратегиялық талдау тізбегі, customer Journey Map туралы айтты. Айгерим сондай-ақ ақша қаражаттарының қозғалысы туралы есепті әзірлеудің маңыздылығын атап өтті.

Спикер жұмыс кейсімен бөлісті, ол жерде оның командасы және ол ұлттық тұрғын үй операторына жобаны әзірледі. Ол клиенттің өтініші қандай болғанын және оны қалай шешкенін айтты. Соңында Айгерим аудиторияның сұрақтарына жауап беріп, кітапты дәрістің ең белсенді қатысушысына табыс етті.

Дәріс жазбасы https://www.youtube.com/watch?v=gSKEjBeAtzs  сілтемесі бойынша көруге қолжетімді. 

Қашан: 29 қыркүйек
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12

Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.

Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".