2 тамызда IT-хабта "Бизнес-процестерді автоматтандыру: сатылым бөліміндегі стратегиялар мен құралдар" тақырыбында дәріс өтті. Шақырылған спикер TCR компаниясында CEO Любовь Кручинкина болды, ол CRM көмегімен сатылымды жүйелік ағынға қалай аудару керектігін және ағымдағы процестерді оңтайландыру арқылы операциядан шығу туралы айтты.
Сөз басында Любовь операцияонкадан шығу жоспары туралы айтты. Оның айтуынша, егер бизнесте құрылған процестер болмаса, онда автоматтандыратын ештеңе болмайды, ал егер басшының өзі басқаруды басқа қолдарға беруге немесе бөліп беруге дайын болмаса, онда оңтайландыру жоспары жұмыс істемейді. Осы тармақтар шешілген кезде келесі кезеңдерге өтуге болады: олар компаниядағы рөлдер мен процестерді сипаттау, көрсеткіштерді құру, жалдау және оқыту жүйесін құру, аутсорсинг .
Содан кейін спикер автоматтандыру процесі туралы айтты: оны қашан қосуға болады, оны қалай жасауға болады және процестің ерекшелігі неде екендігін. Ол автоматтандыру жүйелерінің бірнеше мысалдарын келтіріп, олардың қалай жұмыс істейтінін айтты. Дәрістің келесі блогы "Сатылым бөлімінде не болуы керек" тақырыбы болды, оның аясында қатысушылар тиімді бөлімнің белгілерін кезең-кезеңімен талдап, өз бизнесінде қандай түзетулер енгізу керектігін түсінді.
Сондай-ақ, Любовь CRM-жүйелерін енгізу туралы, оның ішінде кімге сәйкес келетіні, декомпозиция мысалдары, негізгі көрсеткіштер және енгізу және пайдалану кезіндегі лайфхактар туралы айтты. Соңында спикер қатысушылардың сұрақтарына жауап берді.
Қашан: 2 тамыз
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы.
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС
Сөз басында Любовь операцияонкадан шығу жоспары туралы айтты. Оның айтуынша, егер бизнесте құрылған процестер болмаса, онда автоматтандыратын ештеңе болмайды, ал егер басшының өзі басқаруды басқа қолдарға беруге немесе бөліп беруге дайын болмаса, онда оңтайландыру жоспары жұмыс істемейді. Осы тармақтар шешілген кезде келесі кезеңдерге өтуге болады: олар компаниядағы рөлдер мен процестерді сипаттау, көрсеткіштерді құру, жалдау және оқыту жүйесін құру, аутсорсинг .
Содан кейін спикер автоматтандыру процесі туралы айтты: оны қашан қосуға болады, оны қалай жасауға болады және процестің ерекшелігі неде екендігін. Ол автоматтандыру жүйелерінің бірнеше мысалдарын келтіріп, олардың қалай жұмыс істейтінін айтты. Дәрістің келесі блогы "Сатылым бөлімінде не болуы керек" тақырыбы болды, оның аясында қатысушылар тиімді бөлімнің белгілерін кезең-кезеңімен талдап, өз бизнесінде қандай түзетулер енгізу керектігін түсінді.
Сондай-ақ, Любовь CRM-жүйелерін енгізу туралы, оның ішінде кімге сәйкес келетіні, декомпозиция мысалдары, негізгі көрсеткіштер және енгізу және пайдалану кезіндегі лайфхактар туралы айтты. Соңында спикер қатысушылардың сұрақтарына жауап берді.
Қашан: 2 тамыз
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы.
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС