Баспасөз-релиздері

Андрей Бакаленко CPO маманы қалайша болуға болатынын айтты

Соңғы уақытта өнімді басқару саласы сұранысқа ие салалардың бірі болып табылады. Бұл осы мамандар сатып алатын өнімді қалай жасау керектігін білетіндігімен және осылайша бизнеске пайда әкелетіндігімен түсіндіріледі. 2 қыркүйекте ІТ-хабта ТМД Яндекс Жеткізудегі CPO маманы Андрей Бакаленкомен бірге митап өткізілді, ол өнімге деген көзқарасты қалай құруға және оны стратегияға айналдыра алуды айтты.

Спикер СРО үшін ең маңызды үш нәрсе бар екендігін атап өтті, олар дизайн, орындау және команда. Ол әр саланы жеке талдап, адамның өнім жасау саласында маман ретінде қалыптасуында қандай рөл атқаратынын анықтап, талдады. Дизайн саласын қарастыра отырып, Андрей жұмыстағы CustDev маңыздылығын, Jobs To Be Done тәсілін, МЕСЕ принципін талдады. Орындау саласында ол Elevator pitch және проджект-жоспарларының мысалдарын келтірді. Ал команда бөлігінде спикер ұжымдағы мәселелерді қалай шешуге және әріптестерімен қарым-қатынас орнатуға болатынын айтты.

Соңында сарапшы аудиторияның сұрақтарына жауап берді. Митаптың видео жазбасы https://www.youtube.com/watch?v=r2FmBQt9LDM сілтемесі бойынша көруге қолжетімді.

Қашан: 2 қыркүйек
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12

Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.

Ұйымдастырушы: Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы.
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС