Digital-маркетингке контекстік жарнама, СЕО, SMS-таратулар, ТВ және радио жарнамалары, offline-да QR-кодтары және т.б. сияқты арналар жатады. Митапта қатысушылар лидтарды түрлендіру үшін оларды қалай дұрыс пайдалану керектігін және дағдыландыруды үйренеді.
Зара сізге сатылымдар қандай нәрсеге байланысты екенін, Digital саласындағы сатылымдардың ерекшелігі неде және біз оларға қалай әсер ете алатынымызды айтады. Сондай-ақ митапта олар компаниядағы қалыптасқан процестерді қандай белгілер көрсетеді, менеджерлер көбінесе қандай қателіктер жібереді, клиенттерді қайдан іздейді және тиімді сатудың қандай тенденциялары жұмыс істейді.
Митап сату менеджерлері мен менеджерлерге, тимлидтерге және сату мансабын енді бастаған адамдарға пайдалы болады.
https://terricon.kz/ru/business сілтемесі бойынша тіркеле аласыз.
Іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен өткізіледі.
Қашан: 31 шілде, 19:00
Өткізілетін орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".
Операторы: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС