IT өнімдері мен қызметтерін сату оңай шаруа емес. Менеджерлерге клиентпен қарым-қатынас құра білу және қарсылықтарды пысықтау жеткіліксіз: олар не сататынын түсініп, технологияның ерекшеліктерін білуі керек. 16 қаңтар күні өткен митапта біз IT-компаниядағы сату бөлімінің жұмыс ерекшеліктерін, бөлім құрылымын, қызметкерлерді жалдау және оқытуды талдадық.
Спикер "Верзилы продаж" консалтингтік агенттігінің негізін қалаушы Сергей Верзилов болды. Басында ол қандай жағдайларда ІТ-компанияға өзінің сату бөлімі қажет екенін талдады. Оларға мыналар жатады: презентацияны қажет ететін күрделі өнім, В2В сектор, DEMO-ға қол жеткізу мүмкіндігінің болмауы, сондай-ақ жақсы нәтижеге қол жеткізу. Сондай-ақ Сергей басшылардың түрлері және олардың қайсысына сату бөлімі қажет екендігі туралы айтты.
Спикердің айтуынша, IT-дегі сату топтары бірнеше мәселелерден зардап шегеді. Ең бастысы - IT-ді жақсы білетін және бір уақытта сата алатын сапалы мамандарды табудың қиындығы. Бұл жағдайда ол сату мамандары мен бағдарламашыларды бөлуге кеңес береді. Сарапшы аудиториямен өз компаниясында сату бөлімін құру тәжірибесімен бөлісті және басқа кәсіпкерлерге бірнеше кеңестер берді, олардың алдында сату қызметкерлерін жалдау міндеті тұр.
Сергей сату бөлімдерінің бірнеше түрін, олардың құрылымын, қаржылық талдауын және сату жоспарын құруды қарастырды. Сонымен қатар, ол CRM жүйелерімен жұмыс істеудің маңыздылығын атап өтті және amo CRM және Bitrix 24 мүмкіндіктерін мысалға келтірді. Митаптың соңында спикер қосымша сатылымдар туралы айтты: кросс-сатылымдар мен апсейлдердің маңыздылығы неде, кеткен клиенттерді қалай қайтаруға болады.
Митап жазбасы https://www.youtube.com/watch?v=D1fctNSRRBg сілтемесі бойынша көруге қолжетімді.
Қашан: 16 қаңтар
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС.
Спикер "Верзилы продаж" консалтингтік агенттігінің негізін қалаушы Сергей Верзилов болды. Басында ол қандай жағдайларда ІТ-компанияға өзінің сату бөлімі қажет екенін талдады. Оларға мыналар жатады: презентацияны қажет ететін күрделі өнім, В2В сектор, DEMO-ға қол жеткізу мүмкіндігінің болмауы, сондай-ақ жақсы нәтижеге қол жеткізу. Сондай-ақ Сергей басшылардың түрлері және олардың қайсысына сату бөлімі қажет екендігі туралы айтты.
Спикердің айтуынша, IT-дегі сату топтары бірнеше мәселелерден зардап шегеді. Ең бастысы - IT-ді жақсы білетін және бір уақытта сата алатын сапалы мамандарды табудың қиындығы. Бұл жағдайда ол сату мамандары мен бағдарламашыларды бөлуге кеңес береді. Сарапшы аудиториямен өз компаниясында сату бөлімін құру тәжірибесімен бөлісті және басқа кәсіпкерлерге бірнеше кеңестер берді, олардың алдында сату қызметкерлерін жалдау міндеті тұр.
Сергей сату бөлімдерінің бірнеше түрін, олардың құрылымын, қаржылық талдауын және сату жоспарын құруды қарастырды. Сонымен қатар, ол CRM жүйелерімен жұмыс істеудің маңыздылығын атап өтті және amo CRM және Bitrix 24 мүмкіндіктерін мысалға келтірді. Митаптың соңында спикер қосымша сатылымдар туралы айтты: кросс-сатылымдар мен апсейлдердің маңыздылығы неде, кеткен клиенттерді қалай қайтаруға болады.
Митап жазбасы https://www.youtube.com/watch?v=D1fctNSRRBg сілтемесі бойынша көруге қолжетімді.
Қашан: 16 қаңтар
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС.