Баспасөз-релиздері

Kolesa Group директоры сатылымды арттыру үшін Digital-арналарын қалай орнату керектігін айтып берді

Дұрыс жұмыс істейтін Digital-ресурстар компанияларды клиенттердің тұрақты өсуін және кірістің түсуін қамтамасыз ете алады. 31 шілде күні IT-хабта митап өтті, ол жерде басшылар қандай қателіктер жіберетінін, сату неге байланысты екенін айтты.

Шақырылған спикер Нұр-сұлтан қаласындағы Kolesa Group өкілдігінің директоры және сату мен жарнама бөлімінің басшысы Зара Асаева болды. Ол компания және олардың жобалары, сондай-ақ сату ерекшеліктері туралы толығырақ айтып берді.

"Мен өзім үшін мәміленің сәтті болуына әсер ететін үш негізгі факторды анықтадым. Бұл өнімнің құндылығы, клиентке бағыттаушылық және қызметкерлер", - деп бөлісті Зара.

Спикер оның жеке өсу тәжірибесі бойынша үш құрамдас бөлікті атады, олар керемет өнім, ынталы кәсіпқойлар командасы және қанағаттанған клиенттерді қосу арқылы қол жеткізуге болатынын атап өтті. Ол компанияның немесе өнімнің қанағаттану деңгейі, жақсы өнімнің ерекшелігі туралы айтып, олардың "Шатыр. Жаңа құрылған үйлер".

Қатысушылар "клиенттің айтқаны әрқашанда дұрыс бола ма" тақырыбында ойланып, компанияның клиентке бағдарлануын не анықтайтын талдады. Сондай-ақ Зара  компанияны нәтижеге жетелейтін адамдарға не істейтіні туралы жеке анықтама берді және оқуға пайдалы әдебиеттер тізімімен бөлісті.

Митаптың жазбасын төмендегі сілтеме бойынша көруге болады: https://www.youtube.com/watch?v=13GyZu-ix50 

Қашан: 31 шілде
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12

Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.