Баспасөз-релиздері

Қарағандылықтарға онлайн-жарнаманың тиімділігі және машиналық оқыту туралы айтылады

Қазіргі әлемде интернет-жарнама маркетинг стратегиясында шешуші рөл атқарады. Real-time bidding технологиясын қолдана отырып, ол әр пайдаланушыға жарнамалық хабарламаларды жеткізе алады, бұл жарнама берушілер үшін шығындарды азайтады және олардың пайдасын арттырады. Бұл тиімді жүйенің қалай жұмыс істейтінін және машиналық оқытудың бұл процеске қалай әсер ететінін түсіну маңызды.

Сіздерді 26 қазан күні өтетін "Онлайн-жарнамадағы машиналық оқыту" митапына қатысуға шақырамыз.

Іс-шараның бас спикері Meta (бұрынғы атауы Facebook) бағдарламалық жасақтама инженері Олег Тишутин болады. Олег онлайн-жарнама саласындағы машиналық оқыту туралы толықтай талдап, келесідей маңызды сұрақтарға жауап береді:

Онлайн-жарнама қалай жұмыс істейді және неге ол жарнаманың ең тиімді түрлерінің бірі болып саналады?

Онлайн-жарнама контекстінде машиналық оқытумен қандай технологиялар мен міндеттер байланысты?

Өз жұмысында машиналық оқыту туралы білімді енгізгісі келетіндерге қандай мансаптық кеңестер мен мүмкіндіктер ұсынылады?

Бұл іс-шара студенттерге, жаңадан бастаушы бағдарламашыларға және машиналық оқыту мен онлайн-жарнама әлеміне қызығушылық танытқандардың барлығына ашық.

Тәжірибелі спикердің жетекшілігімен онлайн-жарнама және машиналық оқыту әлеміне шолу мүмкіндігін жіберіп алмаңыз. Тіркеліңіз және қатысыңыз!

Іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызметтер көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен өткізіледі.

Қашан: 26 қазан, 19:00
Өткізілетін орны: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы, Алалыкин к., 12
Сілтеме: https://terricon.kz/ru/it