"Маркетинг бізге мынадай сұрақтарға жауап береді: біз кімбіз, нені сатамыз, қалай сатамыз, қалай тиімді сатамыз және өнім туралы қандай пікір көргіміз келеді", - деп түсіндірді Антон.
Бұл сұрақтарға жауап беру үшін бизнес иелері талдау жүргізуі керек. Оның ішінде әлеуетті клиенттердің нақты тауашалардағы қажеттіліктерін зерттеу, компанияның нарықтағы мінез-құлық стратегиясын және тұтынушылармен қарым-қатынас стилін таңдау, қолайлы сервистік қызмет көрсетуді ұйымдастыру және т.б.
Сондай-ақ спикер Қазақстандағы маркетинг нарығын талдады. Оның айтуынша, кәсіпкерлерге біздің елде алға жылжу үшін арнайы стратегия жасаудың қажеті жоқ, маркетинг туралы түсінікке ие болу және қолайлы мамандарды табу жеткілікті. Антон бизнес иелеріне келесі маркетингтік стратегияның негізін қалай құруға болатындығы туралы бірнеше кеңестер берді.
Жарнама маркетингтің бөлігі болып табылады және экономика немесе сату, тұтынушылармен байланыс және маркетинг функциялары үшін жауап береді (сатуды жылжыту, сұранысты құру және өнім туралы хабарлау). Сарапшы маркетинг функциясының мақсаттарын орындау үшін жарнамалық құралды қалай таңдауға болатынын айтып, өнімді жарнамалау үшін қарапайым сату технологиясымен бөлісті. Ол сонымен қатар маркетинг пен жарнама ұғымдарының арасындағы айырмашылық неде екенін егжей-тегжейлі түсіндіріп, әрқайсысын түсіндіретін жарнамалық және маркетингтік құралдардың толық тізімін берді. Соңында қатысушылар спикерге сұрақтар қойды.
Митаптың видео жазылымы төмендегі сілтемеден өтіп, көруге болады: https://www.youtube.com/watch?v=gcU67jov_yw
Қашан: 12 тамыз
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".
Операторы: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС