Баспасөз-релиздері

IT-хабта Яндекстегі жарнама бойынша оқыту өтті

Жарнама - сауда қозғалтқышы. 12 мамыр күні Қарағанды қаласында "Яндекстің жарнамалық технологияларымен бизнесті дамыту. Жарнамалық науқанды орнату" атты екі күндік тегін оқыту өткізілді . Оқытуды шақырылған спикер Яндекс Қазақстан аймақтық менеджері Андрей Чанов өткізді.

"Мінсіз әлемде интернеттегі пайдаланушының жолы келесідей: сұрау > өту > себет > сатып алу. Іс жүзінде сатып алу туралы шешім қабылдау қиынырақ. Бұл жағдайда клиенттерді тарту үшін Яндекс Директ платформасы бар", - деді Андрей.

Яндекс Директ - бұл контекстік және медиалық жарнаманы орналастыруға арналған бірыңғай платформа, ол негізгі екі бөлікке бөлінеді: имидждік жарнама және perfomance-жарнама. Спикер әрқайсысы туралы толығырақ айтып, тауарлардың немесе қызметтердің қандай түрлеріне сәйкес келетінін түсіндірді. Сондай-ақ ол ТМД елдерінің аудиториялары мен жарнама нарығының статистикасын ай сайынғы Яндекс аудиториясының көрсеткіштерімен келтіріп, қазақстандық нарықтың талдауына толығырақ тоқталды.

Спикердің айтуынша, Яндекс Директе жарнама іздеу жүйесінде және Яндекстің жарнамалық желісінде көрсетіледі. Бірінші сайттың мақсаты - пайдаланушының сұранысына мүмкіндігінше дәл жауап беру, екінші сайттың мақсаты – пайдаланушының назарын аудару және оның қызығушылығын ояту. Андрей Яндекстің жарнамалық желісіне не кіретінін, жарнаманың қанша тұратынын, таргетингтің Директе қалай жұмыс істейтінін айтты және негізгі тіркестермен жұмыс істеу бойынша кеңестерімен бөлісті.

Әрі қарай, қатысушылар Яндекс Директ жариялауға болатын жарнама нұсқаларын, олардың форматтары мен көрсетілімге тыйым салуды талдады. Сарапшы аудиторияға компания үшін креативтерді дайындау бойынша бірнеше кеңестер берді. Оқудың бірінші күнінің соңында Андрей Директ медиа науқандарды және жарнаманы дайындау бойынша қадамдық нұсқауларды берді.

Оқытудың екінші күні толығымен науқанды құру тәжірибесіне арналды. Қатысушылар Яндекс Директке тіркеліп, спикерден әрі қарайғы әрекеттер бойынша нұсқаулық алды. Андрей жарнаманы құрудың әр қадамын егжей-тегжейлі көрсетті: науқан шебері, жарнаманың сыртқы түрі, жарнаманың тақырыптары мен мәтіндерінің нұсқалары, мақсатты аудиторияны таңдау, науқанның бюджеті мен мақсатын, минус сөздерді және т.б. Тренингтің әр қатысушысы алған дағдылары мен білімдерін пысықтау үшін нұсқауларды орындап, өзінің жарнамалық науқанын баптады.

Митап жазбасын біздің youtube-арнамыздан көруге болады: 
1 күн https://www.youtube.com/watch?v=raQwwvCOS9U
2 күн https://www.youtube.com/watch?v=luJH1wqxd30

Қашан: 12-13 мамыр
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12

Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.

Ұйымдастырушы: “Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы”.
Оператор: “Терриконовая Долина” IT-hub-ы; “Терриконовая долина” ЖШС.