Баспасөз-релиздері

Александр Бакулин маркетинг шығындары туралы митап өткізді

Маркетингтік бюджет - бұл кәсіпкерлер өз бизнесін жылжыту үшін ескеруі қажет шығындардың бірі. 9 желтоқсан күні ІТ-хабта Alias Group холдингінің интернет-маркетологы Александр Бакулинмен митап өтті, ол жарнама шығындарын қалай жоспарлау керектігін және бәсекелестер елемейтін клиенттердің қосымша жеке ағынын қалай ұйымдастыру керектігін айтты.

Спикер аудиторияға ROMI маркетингтік инвестициясының қайтарым коэффициентті туралы айтты: ол қалай есептеледі және оны инвестициялау кезінде қалай қолдануға болады. Сондай-ақ ол AIDA моделі туралы айтты: назар аударту, қызығушылық таныту, тілек, әрекет, оның ішінде олар қалай қалыптасады және оларды жарнамада қандай құралдармен жасауға болады. Сонымен қатар Александр назар аударуға тұрарлық дереккөздерді атап өтті және сіз не үнемдей алатыныңызды айтты.

Қатысушылар маркетингтік есептеулер туралы көп нәрсе білді: офлайн арналарды өлшеу, тану, имидждік жарнама. Александр нақты мысалдар келтіре отырып, тартуға қанша ақша жұмсау керектігін атап өтті, бәсекелестігі төмен аудитория санаты туралы, жылыту авто айналымдары туралы айтып, трафиктің классикалық және балама көздерімен бөлісті. Митаптың соңында спикер аудиторияның сұрақтарына жауап берді.

Митап жазбасы https://www.youtube.com/watch?v=7Mmk6YQ8sQA сілтемесі бойынша көруге қолжетімді.

Қашан: 9 желтоқсан
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12

Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.

Ұйымдастырушы: Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы.
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС