"Біз өз ісімізді бастағанда, қандай да бір себептермен бизнес деңгейлері туралы ойламаймыз. Мысалы, егер біз өз бизнесіміздің стратегиясын білмесек, маркетингтік стратегияны қалай білуге болады? Кейін бренд стратегиясы да, коммуникация стратегиясы да", - деді спикер.
Ол маркетингтік стратегияны құруды нақты бизнес стратегиясын құрудан бастау керек екенін атап өтті. Антон бизнес-стратегияның мысалын келтіріп, онда қандай минимум көрсетілуі керек екенін айтты.
Әрі қарай сарапшы маркетингтік стратегияның қалай құрылғанын, неден тұратынын және қандай құралдарды қамтитынын көрсетті. Ол сонымен қатар мінез-құлық технологиялары, коммуникация теориясы, нейрофизиология және т.б. негізінде құрылған Psychea моделінің брендинг күші мен қолданылуын талдады.
Антонның айтуынша, коммуникация стратегиясын әзірлеу кезеңінде ғана "қандай әлеуметтік желілерде аккаунттар бастау керек", "қандай TOV" және "аккаунтта қанша пост жазу керек" деген сұрақтар қойылуы керек. Сондай-ақ спикер блогерлермен жұмыс істеу бойынша бірнеше ұсыныстар берді.
Митапта сарапшы атап өткен тағы бір тақырып - бұл компанияның веб-сайты. Ол сайт шешуі керек әртүрлі міндеттерге сәйкес олардың қандай болуы мүмкін екенін түсіндірді. Сондай-ақ Антон ойындар мен интерактивтер арқылы мақсатты аудиториямен өзара әрекеттесу арқылы офлайн және онлайн форматтарды қалай біріктіру керектігін айтты. Мысал ретінде сайтта чекті тіркегені үшін құнды сыйлық ұтып алуға болатын классикалық ұтыс ойыны болды.
Митаптың соңында спикер сату айналымы мен туннельдерін қарап, аудиторияның сұрақтарына жауап беріп, кітапты ең белсенді қатысушыға сыйлық ретінде берді.
Митап жазбасы https://www.youtube.com/watch?v=yk0u3msG_OY сілтемесі бойынша қолжетімді.
Қашан: 15 қараша
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".