"Стартап - бұл қайталанатын және кеңейтілетін бизнес-модельді табуға арналған уақытша құрылым", - деп бастады спикер. Ол бірнеше қазақстандық стартаптарды талдап, қатысушыларға жұмыс істейтін бизнес ретінде іске асыруды жоспарлап отырған өз идеялары туралы айтып беруді ұсынды.
Аудиториямен танысқаннан кейін Николай дәрістің негізгі тақырыптарына кірісті. Ол идеяны қалай бағалау керектігін, мақсатты аудиторияны қалай анықтау керектігін және клиенттерді белгілер бойынша топтастыруды түсіндірді және онлайн-журналға жазылу мысалында нарықты қалай есептеу керектігін айтты. Бәсекелестерді талдауға келетін болсақ, оны бірнеше жолмен жасауға болады: интернетте іздеу, тұтынушыларды зерттеу және құпия сатып алушы әдісі арқылы. Спикер бәсекелестерді талдау үшін қол жетімді құралдарды талдады және қатысушыларға алынған ақпарат негізінде өз саласындағы бәсекелестерді анықтауды ұсынды.
Талдаудың келесі тақырыбы проблемалық сұхбат болды. Қатысушыларға мұндай әдістер қандай міндеттерді шешетіні және сұхбат жүргізудегі негізгі қателіктер туралы айтылды. Содан кейін Николай практикалық тапсырманы ұсынды: аудитория жұптармен бөлісті, ал әр қатысушының міндеті - серіктесті әлеуетті клиент ретінде ұсыну және олардың өнімі шеше алатын мәселелерді анықтау болды.
Дәріс соңында спикер құнды ұсыныстың формуласы және минималды функциялар жиынтығы бар өнімнің MVP-тест нұсқасы туралы айтты. Сөз соңында қатысушылар Николайға өз сұрақтарын қойып, стартапты бастамастан бұрын кеңес сұрай алды.
Дәріс жазбасы төмендегі сілтеме бойынша көруге қолжетімді: https://www.youtube.com/watch?v=RqtH9uQnrRw
Қашан: 27 тамыз
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".
Операторы: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС