Баспасөз-релиздері

Өнім менеджері LinkedIn арқылы B2В-де сату кейсімен бөлісті

LinkedIn-бұл іскерлік байланыстарды табуға және орнатуға арналған әлеуметтік желі. 20 наурызда IT-хабта митап өтті, ол жерде шақырылған спикер LinkedIn-ді ІТ-де В2В сату алаңы ретінде қолдану мысалы туралы айтып берді, сондай-ақ CustDev үшін респонденттерді іздеу тәжірибесімен ЮВА нарығында іздеумен бөлісті.

Тақырыпты Verigram компаниясында Product Manager Аслан Косиябек таныстырды. Бастау үшін ол компания және оның өндіретін өнімдері және оның жұмыс процестерінде қандай рөл атқаратыны туралы айтты.

"Веб-сайттар мен әлеуметтік желілерден бастап нетворкинге дейін лидогенерация жасаудың әртүрлі тәсілдері бар. Неліктен біз LinkedIn-ге назар аударуды шештік? Бұл әлемнің түкпір - түкпірінен адамдарды байланыстыру мүмкіндігі, адамды іздеудің ыңғайлы параметрлері, ыңғайлы чат және т.б.", - деп түсіндірді Аслан.

LinkedIn алаңын тек лидогенерациялау үшін ғана емес, сонымен қатар CustDev сұхбаттары, фандрейзинг және басқа да мақсаттар үшін респонденттерді табу үшін пайдалануға болады, деді ол. Спикер өнімнің сыртқы нарыққа шығуын неден бастау керектігін және оның жергілікті нарықтағы қажеттілігін қалай анықтау керектігін айтты, сонымен қатар LinkedIn арқылы байланыс нәтижелерін анық көрсететін инфографикамен бөлісті.

Митап соңында Аслан аудиторияның сұрақтарына жауап беріп, басқа мамандармен кеңестерімен бөлісті.

Митап жазбасы https://www.youtube.com/watch?v=lAYwoHQheRc сілтемесі бойынша көруге қолжетімді.

Қашан: 20 наурыз
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12

Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.

Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС.