Баспасөз-релиздері

Терриконовая Долинада маркетинг бойынша тегін курс өтті

17 сәуірде IT-хабта "Классикалық және цифрлық маркетинг негіздері" тақырыбында екі күндік курс басталды, оған жаңадан бастаған және тәжірибелі маркетологтар мен кәсіпкерлер қатысты. Шақырылған спикер маркетолог-стратег Ырысгуль Жумажанова болды. Оқу екі күнге созылды, соңында қатысушылар сертификаттармен марапатталды.

"Егер сіз осы мамандыққа қатысы жоқ кез - келген адамнан маркетингтің не екенін сұрасаңыз, олар 95% ықтималдықпен олар бұл жарнама деп жауап береді", - деді спикер. Алайда, оның айтуынша, маркетингтің басты мақсаты - тұтынушыға қажет нәрсені өндіру және сату.

Ырысгуль аудиториямен компаниядағы маркетологтың міндеттері мен маркетингтің функцияларын, соның ішінде МА, клиенттер мен бәсекелестерді қалай талдау керектігін талқылады. Тақырып аясында сарапшы практикалық тапсырманы ұсынды, ол жерде қатысушылар өздерінің МА сегменттерінің бірінің портретін сипаттап, оның оқиғасын бір сөйлеммен жазуы керек болды.

Содан кейін спикер маркетинг функцияларын егжей-тегжейлі талдауға кірісті, ол жерде компанияның тауар саясаты, нарықтағы позициясы, баға белгілеу, тауарлар мен қызметтерді тарату арналары және жылжыту арналары туралы айтты.

Екінші күн цифрлық маркетингке арналды. Ырысгуль интернет-маркетингтің элементтері мен интернет-маркетологтың міндеттерін, сондай-ақ осындай маман қандай кәсіби құзыреттерге ие болуы керек екенін талдады. Сарапшы интернет-маркетолог құралдарының тақырыбына толығырақ тоқталды: контекстік және мақсатты жарнама, іздеу жүйесін оңтайландыру, әлеуметтік желілермен жұмыс, email-маркетинг, аналитика және таск-менеджер.

Спикердің айтуынша, маркетолог үшін сатып алу кезінде қандай проблемалар туындайтынын анықтау және пайдаланушы тәжірибесін жақсарту үшін тұтынушының жолын білу өте маңызды. Ол Customer Journey Map-пен қалай жұмыс істеу керектігін және сату айнаымын қалай құру керектігін айтты.

Келесі кезең сайттарды зерттеу және әлеуметтік медианы жылжыту болды. Қатысушылар лендинг жасау үшін қандай конструкторларды қолдана алатындығы, контент жоспарларын қалай құруға болатындығы, ақылы және ақысыз жылжыту әдістері туралы білді. Сонымен қатар Ырысгуль креативтерді тексеру чек-парағымен және жарнаманың тиімділік көрсеткіштерімен бөлісті, сондай-ақ digital-стратегия туралы айтып, оны жасаудың қадамдық жоспарын берді.

Оқыту барысында қатысушылар әрбір зерттелген тақырыпты іс жүзінде мәселелерді шешу, оларды аудитория алдында қорғау және онлайн-квиздегі жауаптар арқылы бекітті. Бұл оларға бағдарламаның теориялық бөлігін ғана емес, сонымен бірге болашақта маркетинг жұмысының ажырамас бөлігі болатын жаңа дағдыларды қолдануға мүмкіндік берді. Аяқтағаннан кейін спикер "сұрақ-жауап" сессиясын өткізіп, саладағы өз жолын енді бастаған оқушыларға нұсқау берді.

Қашан: 17-18 сәуір
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12

Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.

Ұйымдастырушы: Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы.
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС