Баспасөз-релиздері

IТ-хабта онлайн-жарнамалардың не себептен тиімді екендігі туралы әңгімелесті

Қазіргі цифрлық дәуірде тиімді онлайн-жарнама және машиналық оқыту маркетингтік стратегиялардың негізгі элементтеріне айналды. Real-time bidding технологиясын қолдана отырып, жарнама берушілер өз хабарламаларын мақсатты аудиторияға жеткізе алады, бұл тиімділікті арттырады және шығындарды азайтуға көмектеседі. Бірақ бұл қалай жүргізіледі және машиналық оқыту бұл процеске қалай әсер етеді?

26 қазан күні "Терриконовая Долинаның" ІТ-хабында "Онлайн-жарнамадағы машиналық оқыту" тақырыбында митап өтті және ол осы маңызды сұрақтарға жауап берді. Іс-шараның бас спикері Meta (бұрынғы атауы Facebook) бағдарламалық жасақтама инженері Олег Тишутин болды. Олег қатысушыларға онлайн-жарнамадағы машиналық оқытудың рөлі туралы айтып, құнды білімдерімен бөлісті.

Митап аясында келесі мәселелер қаралды:

  • Интернеттегі жарнама қалай жұмыс істейді және неге ол жарнаманың ең тиімді түрлерінің бірі болып саналады?
  • Онлайн-жарнама контекстінде машиналық оқытумен қандай технологиялар мен міндеттер байланысты?
  • Өз жұмысында машиналық оқыту туралы білімді енгізгісі келетіндерге қандай мансаптық кеңестер мен мүмкіндіктер беріледі?

Қатысушылар құнды білім алып, спикерге өз сұрақтарын қоя алды.

Біз маркетинг және ақпараттық технологиялар әлемінің өзекті мәселелеріне арналған болашақ іс-шараларымызды өткізіп алмауға шақырамыз.

Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.

Қашан: 26 қазан, 19:00
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы, Алалыкин көшесі, 12