Баспасөз-релиздері

Ольга Николаева нарық сыйымдылығын қалай есептеу керектігін айтты

Нарық сыйымдылығы - бұл белгілі бір нарықта тұтынушылар шамамен қанша өнімді сатып алатынын көрсететін көрсеткіш. Бұл құрал нарыққа кеңеюді жоспарлауға, басқару шешімдерін қабылдауға және инвесторларға ұсыныстарды дәлелдеуге көмектеседі. 17 маусым күні ІТ-хабта Алматыдағы Make IT СЕО-сы Ольга Николаева сөз сөйледі, ол нарық сыйымдылығын қалай есептеу керектігін және бұл көрсеткіштер стартаптың жабылуын болдырмауға қалай көмектесетінін айтты.

Баяндаманың басында Ольга статистикаға сәйкес, 10 стартаптың 2-сі жұмыстың бірінші жылында жабылатынын, ал 10 стартаптың 9-ы сәтсіздікке ұшырайтынын атап өтті. спикердің айтуынша, бұл өнімдер көбінесе бизнесті стейкхолдер ретінде қабылдайды және зерттеу кезеңін өткізіп жібереді. Дегенмен, өнімнің негізгі функциясы пайдаланушылар үшін өнімнің құндылығын арттыру екенін есте ұстаған жөн.

Ольга мақсатты аудитория үшін жаңа өнімнің құндылығын анықтау үшін қандай сұрақтарға жауап беру керектігін, мұндай аналитика қалай жүргізілетінін және нарықты зерттеудің қандай түрлері бар екенін айтты. Мысал ретінде ол жұмыс кейстерін келтірді, соның негізінде қатысушылар әрекеттер тізбегі мен түпкілікті нәтижені талдады. Сондай-ақ спикер пайдалы құралдар тізімімен нарық сыйымдылығын есептеу туралы қадамдық нұсқаулық берді және аудиторияның сұрақтарына жауап берді.

Митап жазбасы https://www.youtube.com/watch?v=1vZ93Z9_8CM сілтемесі бойынша көруге қолжетімді

Қашан: 17 маусым
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12

Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.

Ұйымдастырушы: Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы.
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС