Баспасөз-релиздері

Қарағандыда SMM-мамандарға арналған митап өтті

Компанияның әлеуметтік желілерін сату көзіне қалай айналдыруға болады? Митапта бұл туралы Just Up agency  СЕО-сы Константин Носонов  айтты. Ол жылжыту стратегиясын, аудиториямен қарым-қатынасты және тұтынушылардың өнімге деген қажеттілігін талдады.

Баяндаманың басында спикер өзі және өзінің агенттігі туралы: тәжірибесі, кейстері, қызметтері және айрықша белгілері туралы айтты. Содан кейін ол қатысушылардан ақпаратты қалай беру керектігін жақсы түсіну үшін өздері және мамандықтары туралы сөйлесуді сұрады.

Константин SMM-стратегиясының не екенін және ол нені көрсететінін түсіндірді. Оның айтуынша, кез-келген стратегия "біз қалай әрекет етеміз?”. Бұл тақырыпты толығырақ қарастыру үшін сарапшы бизнес, маркетинг, коммуникация және медиа мақсаттарымен қоса, мақсат қою туралы айтты.

Ол айналымға әсер ету формуласымен бөлісті, қандай жағдайда сұраныстардың көбеюі мүмкін екенін түсіндірді және косметологиялық клиниканың мысалында трафиктің өсуі туралы бірнеше ұсыныстар берді. Сондай-ақ Константин аудиториямен тауарға деген қажеттілікті қалыптастыру, тауардың танылуын арттыру және оны сатып алушыларды ынталандыру сияқты тақырыптарды қарастырды.

Митаптың келесі блогы әлеуметтік желілердегі коммуникациялар болды.Хабарламаны анықтау, SWOT талдау, мақсатты аудиторияны анықтау, трендтер және customer development сияқты тақырыптар зерттелді. Сөз соңында Константин SMM-мамандарына бірнеше кеңестер берді, аудиторияның сұрақтарына жауап беріп, дәстүр бойынша кітапты ең белсенді қатысушыға табыс етті.

Митап жазбасы https://www.youtube.com/watch?v=tkUgJBeYvRM сілтемесі бойынша қолжетімді.

Қашан: 16 қараша
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12

Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.

Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".