SMM - бұл пайдаланушылардың қызығушылықтары мен сұраныстарына бейімделетін жылдам сала. Тек жұмыс құралдарын пайдалану үшін кәсіпкерлер мен SMM-мамандары саланы үнемі талдап, өз дағдыларын жетілдіріп отыруы керек. 13 қаңтар күні өткен митапта әлеуметтік желілерде бизнесті немесе жеке брендті қалай жылжыту керектігі туралы көбірек айтылды.
Шақырылған спикер White Media SMM-агенттігінің басшысы, әлеуметтік желілер арқылы сатуды жүйелеу бойынша сарапшылардың тәлімгері Айсылу Белянкина болды. Ол қатысушылармен танысудан бастады, олар қандай салаларда жұмыс істейтінін және митап-қа қандай сұраулармен келгенін түсіну үшін.
Айсылудың айтуынша, оның трендтер туралы сөйлеген сөзі Instagram-дың ресми есебіне негізделген. Мұндай трендтердің қатарына мыналар жатады: жұмсақ тұтыну, ақшамен дауыс беру, күтім косметикасы, метағалам, Instagram монетизациясы, тамақ, рейвтер, мемдер, аралас медиа арқылы басқа елдердің мәдениеті. Ол әр тармақты егжей-тегжейлі талдап, оны жеке және коммерциялық шоттарға қалай бейімдеуге болатынын айтты.
Спикер бұл сайт компанияның немесе сарапшының интернеттегі ең қауіпсіз өкілдігі екенін атап өтті. Ол оған SEO жарнамасын орнатуды, содан кейін басқа сайттарға кіріп, аудиторияны сол жерге айдауды ұсынды. Бұл сайттардың бірін бұғаттау кезінде пайданы жоғалтпауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ Айсылу аудиторияны қалай жинау керектігін, ойын элементтерін қалай енгізу керектігін, елшілер не үшін қажет екенін, сондай-ақ нейрондық желілер мазмұнды құруға қалай көмектесе алатынын бөлісті.
Митап жазбасы https://www.youtube.com/watch?v=cN3AMwQJtaw сілтемесі бойынша көруге қолжетімді.
Қашан: 13 қаңтар
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС.
Шақырылған спикер White Media SMM-агенттігінің басшысы, әлеуметтік желілер арқылы сатуды жүйелеу бойынша сарапшылардың тәлімгері Айсылу Белянкина болды. Ол қатысушылармен танысудан бастады, олар қандай салаларда жұмыс істейтінін және митап-қа қандай сұраулармен келгенін түсіну үшін.
Айсылудың айтуынша, оның трендтер туралы сөйлеген сөзі Instagram-дың ресми есебіне негізделген. Мұндай трендтердің қатарына мыналар жатады: жұмсақ тұтыну, ақшамен дауыс беру, күтім косметикасы, метағалам, Instagram монетизациясы, тамақ, рейвтер, мемдер, аралас медиа арқылы басқа елдердің мәдениеті. Ол әр тармақты егжей-тегжейлі талдап, оны жеке және коммерциялық шоттарға қалай бейімдеуге болатынын айтты.
Спикер бұл сайт компанияның немесе сарапшының интернеттегі ең қауіпсіз өкілдігі екенін атап өтті. Ол оған SEO жарнамасын орнатуды, содан кейін басқа сайттарға кіріп, аудиторияны сол жерге айдауды ұсынды. Бұл сайттардың бірін бұғаттау кезінде пайданы жоғалтпауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ Айсылу аудиторияны қалай жинау керектігін, ойын элементтерін қалай енгізу керектігін, елшілер не үшін қажет екенін, сондай-ақ нейрондық желілер мазмұнды құруға қалай көмектесе алатынын бөлісті.
Митап жазбасы https://www.youtube.com/watch?v=cN3AMwQJtaw сілтемесі бойынша көруге қолжетімді.
Қашан: 13 қаңтар
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС.