Баспасөз-релиздері

Кәсіпкер Еуропада қалай жұмыс табуға болатындығы туралы айтып берді

Шетелдік нарыққа шығу мүмкіндігі жұмыс саласына қарамай барлық мамандарды тартады. 26 қыркүйек күні IT-хабта ITMAXICO СЕО-сы Максим Марченкомен бірге митап өтті, ол еуропалық нарықпен жұмыс істеу ерекшеліктері және Еуропада қалай жұмыс табу керектігі туралы айтты.

Спикер өз сөзін өмір тарихынан бастады. Ол бірнеше жыл бұрын АҚШ-қа ұшуды жоспарлағанын айтты, бірақ виза алу үшін елшілікте сұхбаттасуға жазыла алмады. Содан кейін Максим консулдықта бос күндерді іздеу үшін бот жазды, осылайша осы тәсіл арқылы 5 күннен кейін сұхбаттасуға келді. Өзінің дағдыларының арқасында ол жағдайдан шығудың жолын таба алды, сондықтан ІТ-дегі дағдылар нарықта әрқашан сұранысқа ие болады.

Максим Еуропада IT-бизнесті бастау тәжірибесі, қандай қиындықтарға тап болғаны және қандай сабақ алғаны туралы айтып берді. Спикер Балтық жағалауында орыс тілінде сөйлейтін адамдарды жиі кездестіруге болатындығын атап өтті, бұл келушілер үшін өмір мен жұмысты жеңілдетеді, бірақ соған қарамастан ағылшын тілін білу плюс болады. Сондай-ақ ол компанияны қашықтан қалай басқару керектігін, оған қандай бағдарламалар көмектесетінін және фриланс-алаңдары арқылы шетелдік нарыққа қалай кіруге болатындығын айтты.

Сарапшының айтуынша, Эстония-IT мамандары үшін ең жақсы қоныс аудару нұсқаларының бірі. Олар визалар, гранттар және әзірлеушілерге өмір сүру және жұмыс істеу үшін тамаша жағдайлар ұсынады. Сонымен қатар Максим бағдарламалау дағдылары жоқ мамандар үшін де жұмыс істеудің нұсқалары бар екенін атап өтті, өйткені қазір no-code және low-code бағыты белсенді дамып келеді. Соңында спикер аудиторияның сұрақтарына жауап беріп, кітапты ең белсенді қатысушыға табыс етті.

Митап жазбасын берілген сілтеме арқылы өтіп, көруге болады:  https://www.youtube.com/watch?v=YpRanPGzTCM

Қашан: 26 қыркүйек
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12

Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.

Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".