Дәрісте email-маркетингті қалай пайдалану керектігі туралы айтылды
2023-02-01 17:09
Еmail-маркетинг - бұл бизнес пен клиент бір-бірімен тікелей байланысатын цифрлық жарнамалық арналардың бірі. Ол толыққанды өзара әрекеттесу стратегиясын қабылдайды және спамға ешқандай қатысы жоқ. 31 қаңтар күні IT-хабта "Бизнестегі email-маркетингтің орны" тақырыбында дәріс өтті, ол жерде құралды бизнеске енгізу және тарату базасымен қалай жұмыс істеу керектігі егжей-тегжейлі талданды.
Дәрістің спикері Қазақстандағы Selzy өкілі, Unisender мектебінің email-маркетологы Камал Каланов болды. Спикердің айтуынша, email-маркетингі басқа коммуникациялық маркетингтік арналармен салыстырғанда жақсы ROI-ге ие. Ол статистикаға сәйкес, маркетологтардың 79%-ы электрондық поштаны ең тиімді үш арнаға қосқанын атап өтті. Камал бұл құралдың тиімділігі бойынша неге бірінші орында тұрғанын және клиенттердің ұзақ мерзімді адалдығына ықпал ететінін кезең-кезеңімен талдады.
Сарапшы электрондық пошта хабарламаларының үш түрі бар екенін айтты: тұрақты, автоматты және қызмет көрсету. Егер маркетолог бұрын-соңды жарнаманың бұл түрімен жұмыс жасамаған болса, Камал маркетингтік тапсырмаларды қалыптастыруға, қандай нәтиже алғыңыз келетіні туралы ойлануға және email-маркетингін бастағаннан кейін аналитиканы қадағалап, метрикаларды күтулермен салыстыруға кеңес берді.
Сондай-ақ, спикер email-маркетингті жекелендіру қалай жұмыс істейтінін, аутентификацияны орнатудың артықшылықтары, базамен жұмыс істеу ережелері және көрсеткіштер туралы айтты. Соңында ол мысал ретінде finmentor ісін келтірді және маркетологтармен email-маркетингін енгізу бойынша кеңестерімен бөлісті.
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы". Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС.