"Адам психологиясын түсінбейтін дизайнер, физиканы түсінбейтін сәулетшіден табысты болмайды" - Джо Лич. 16 тамызда ІТ-хабта "Қазақтелеком" Корпоративтік Университеті электрондық курстарды әзірлеу секторының Тeam-lead-і сөз сөйледі. Ол дизайн тұтынушыға қалай әсер ететіні және қандай құралдардың көмегімен тұтынушыны жарнамалық макеттер арқылы сатуға әкелетіні туралы айтты.
Сөз басында Темирлан көрермендерге алтын қатынас - бөліктер мен бүтіннің арақатынасы туралы айтты. Оның қалай қолданылатынын көрсету үшін спикер бірнеше мысалдар келтірді, соның ішінде әйгілі картиналар түрінде. Ол ереже екпінді нысанды көрсету үшін жұмыс істейтінін атап өтті: ол үшін кадр ортасына қойылады. Сондай-ақ, сарапшы дизайнды жасау кезінде қолдануға болатын көкжиек сызығы, перспективасы және динамикасы туралы айтты.
Келесі тақырып Темирлан гүлдердің психологиясын және олардың ассоциацияларды қалай құратынын талдады. Сонымен қатар, ол дизайнердің жұмысына көмектесетін бірнеше заңдарды қарастырды. Мысалы, Миллердің заңы, оған сәйкес фрагментация пайдаланушыға ақпаратты жақсы қабылдауға көмектеседі және Парето принципі кіріс ақпараттың басы мен соңы есте қалады.
Соңында спикер сұрақтарға жауап берді және дизайнерлерге жұмыс арқылы аудиториямен өзара әрекеттесу бойынша кеңестер берді.
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы. Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС