Тақырыпты SMM маманы, таргетолог Алина Юрышева ұсынды. Спикер SMM саласында 2019 жылдан бері жұмыс істейді және осы уақыт ішінде әртүрлі тауашалармен жұмыс істей алды, тіпті миллион рубльге 6 жобаны іске қосты. Сондай-ақ Алина тәлімгерлікпен айналысады және SMM және таргет бойынша 30 оқушыны оқытты.
"Әлеуметтік желілердегі маркетинг - бұл әдемі сурет туралы емес, ол миллиондаған қарауға түсу үшін бейнені қалай түсіру туралы емес, сату туралы. SMM-нің негізгі мақсаты - клиенттерді тарту, сонымен қатар бренд туралы хабардар болу және беделге жұмыс жасау", - деп түсіндірді сарапшы.
Алина әлеуметтік желілер бренд үшін қандай міндеттерді шешетіні туралы, соның ішінде МА-мен өзара әрекеттесу және негативпен жұмыс істеу туралы айтты. Мәселелерді тиімді шешу және әлеуметтік желілерде сәтті алға жылжу үшін SMM стратегиясы тағайындалады. Ол алға жылжу кезінде келесі әрекеттердің картасын белгілейді. Спикер оны қалай дамыту керектігін және не үшін қажет екенін айтты.
Талдаудың келесі тақырыбы жеке бренд болды. Алина оның басты міндеті - адамдар өздерінің проблемалары мен міндеттері туралы ойлаған кезде сіз туралы еске алуы керек екенін атап өтті. Ол оның принциптері туралы, сондай-ақ өз брендін қалай жылжыту керектігі, құру механикасы және әлеуметтік желілерде сарапшылықты қалай көрсету керектігі туралы айтты. Сөз соңында Алина аудиторияның сұрақтарына жауап беріп, кітапты ең белсенді қатысушыға сыйлық ретінде табыс етті.
Митап жазбасы https://www.youtube.com/watch?v=dr_f0b6W9I4 сілтемесі арқылы көруге қолжетімді.
Қашан: 15 қазан
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".