Деректер - бұл жаңа мұнай. Бизнес-шешімдерді қабылдау үшін деректерді пайдаланбайтын компаниялар өткен шақта қалады. 13 мамырда ІТ-хабта "Роял Кусто" компаниясының CEO-сы Андрей Халовпен бірге митап өтті, ол бизнес-процестерде ЖИ пайдалану және деректерді талдауды қалай жүргізу керектігі туралы айтты.
Андрей өз сөзін талдаудың пайдасын айтудан бастады және оның кезеңдері мен деректерді өңдеудің дамуы туралы айтты. Ол әрі қарай өзінің брендингтік компаниясының басқару есебі туралы кейсті және ChatGPT-дің басқару процестерін құруға қалай көмектескенін талдады.
Спикердің айтуынша, ChatGPT-дің жылдам өсуі бұрын осындай жоба болмағандықтан емес, ол чат-бот жаңартулары мен түсінікті пайдаланушы интерфейсін құру арқылы болды. Сондай-ақ Андрей генеративті модельдердің ерекшеліктері, олардың қалай жұмыс істейтіні және сұрау нәтижесін беру үшін қандай ресурстар қолданылатыны туралы айтты.
Содан кейін қатысушылар тағы бір кейсті зерттеді - брендинг үшін ЖИ қолдану. Спикер өз клиенті үшін бренд кілтінде болған контентті автоматты түрде жасау құралдарын қалай қолдануға тырысқанын айтты. Андрей командамен бірге бұл процесті қалай құрғанын және қандай нәтижеге қол жеткізгенін бөлісті. Сонымен қатар ол өзінің жоспарларында бизнеске стратегияға негізделген және қажетті деректерді жүктеу арқылы контентті автоматты түрде орналастыруға және бақылауға мүмкіндік беретін шешім құру бар екенін атап өтті.
Соңында "сұрақ-жауап" сессиясы өтті. Митаптың жазбасын https://www.youtube.com/watch?v=3ow5TUq5Q0I сілтемесінен көруге қолжетімді.
Қашан: 13 мамыр
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара “Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының” қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы.
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС
Андрей өз сөзін талдаудың пайдасын айтудан бастады және оның кезеңдері мен деректерді өңдеудің дамуы туралы айтты. Ол әрі қарай өзінің брендингтік компаниясының басқару есебі туралы кейсті және ChatGPT-дің басқару процестерін құруға қалай көмектескенін талдады.
Спикердің айтуынша, ChatGPT-дің жылдам өсуі бұрын осындай жоба болмағандықтан емес, ол чат-бот жаңартулары мен түсінікті пайдаланушы интерфейсін құру арқылы болды. Сондай-ақ Андрей генеративті модельдердің ерекшеліктері, олардың қалай жұмыс істейтіні және сұрау нәтижесін беру үшін қандай ресурстар қолданылатыны туралы айтты.
Содан кейін қатысушылар тағы бір кейсті зерттеді - брендинг үшін ЖИ қолдану. Спикер өз клиенті үшін бренд кілтінде болған контентті автоматты түрде жасау құралдарын қалай қолдануға тырысқанын айтты. Андрей командамен бірге бұл процесті қалай құрғанын және қандай нәтижеге қол жеткізгенін бөлісті. Сонымен қатар ол өзінің жоспарларында бизнеске стратегияға негізделген және қажетті деректерді жүктеу арқылы контентті автоматты түрде орналастыруға және бақылауға мүмкіндік беретін шешім құру бар екенін атап өтті.
Соңында "сұрақ-жауап" сессиясы өтті. Митаптың жазбасын https://www.youtube.com/watch?v=3ow5TUq5Q0I сілтемесінен көруге қолжетімді.
Қашан: 13 мамыр
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара “Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының” қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы.
Операторы: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС