Бекзат Амиров әлеуметтік желілерде жылжыту туралы митап өткізді
2022-08-02 11:10
SMM-трендтерімен қалай жұмыс істеу және әлеуметтік желілердегі аккаунттар арқылы клиенттерді қалай тартуға болады? Бұл туралы SMMBA маркетингтік агенттігінің негізін қалаушы Бекзат Амиров айтты. 30 шілде күні өткізген митабында SMM-стратегиясын алға жылжыту және құру ережелері туралы аудиториямен бөлісті.
Бекзаттың командасында 19 адам бар. Қазір олардың негізгі бағыты-компаниялар үшін ТикТоктағы аккаунттарды дамыту, олар бейне контентке көп үміт артып жатыр. Спикер SMM-ді ескі және жаңа деп бөледі. Ескі SMM-нің кемшіліктері - бұл қашықтан жұмыс істеу, мәтінге баса назар аудару, тірі контенттің болмауы, күрделі ұйымдастыру және құрылым. Жаңа SMM жүйелердің жоқтығымен ерекшеленеді.
"Менің ойымша, керемет SMM маманы мобилография дағдыларының 80%-ын және SMM-нің тек 20%-ын құрайды. Сонымен қатар нарыққа жеке мобилограф қажет емес, өйткені оны әрдайым өзінің жабдықтар жиынтығымен мен монтаждау дағдылары бар видеограф одан асып түседі. SMM-маманында түсірілім мен бейне контент туралы түсінік болмауы мүмкін", - деп түсіндірді Бекзат.
Ол агенттікте жұмыс қалай ұйымдастырылғанын, оның командасының жұмысы неден басталғанын және қазір қандай деңгейге келгендерін айтып берді. Сондай-ақ спикер әлеуметтік желілердегі өзекті трендтерді, идеяларды қалыптастыру әдістері мен брейншторм, адамдарды әлеуметтік желілерде көбірек қатыстырту және кейстерді құру бойынша лайфхактарын талқылады. Бекзат бизнестің түрлі салаларын жылжыту жөніндегі бірнеше кейстермен бөлісті, оның ішінде геймификация жаңа жазылушылардың келуіне қалай ықпал ететінін және пабликтегі жарнаманы неге назардан тыс қалдыруға болмайтынын айтып берді.