Шақырылған спикер "Азимут-Трейд" ЖШС интернет-маркетологы Анастасия Морой болды.
"Таргетологтың міндеттеріне жылжыту стратегиясын, сегменттер бойынша аудиторияны қалыптастыру, креативтерді әзірлеу және көрсеткіштерді талдау кіреді", - деді Анастасия.
Спикер таргетті іске қосу үшін профильді қалай дайындау керектігін анықтады. Бірінші қадам - беттің сапасына көз жеткізу: тұрақты жазбалар, органикалық визуализация, жазылушылармен жедел байланыс. Екінші қадам - жарнамалық кабинеттің "тазалығын" тексеру. Әрі қарай, сіз бизнес-профильге ауысып, Facebook-те бизнес-бет жасауыңыз керек. Сондай-ақ Анастасия параққа рөлдерді қалай қосуға, Instagram-дағы аккаунтты Facebook-тегі парақпен байланыстыруға және төлем әдістерін байланыстыруға арналған қадамдық нұсқаулар берді.
Митаптағы тағы бір блок жарнама кабинетінің құрылымын зерттеу болды. Қатысушылар Ads Manager деген не, жарнамалық төлемдерді қалай орнату, алғашқы мақсатты науқанды қалай дайындау және оның тиімділігін талдау туралы білді.
Соңында спикер жаңадан бастаған таргетологтарға бірнеше ұсыныстар берді, аудиторияның сұрақтарына жауап берді және митаптың ең белсенді қатысушысына кітапты табыс етті.
Митаптың видео жазылымы төмендегі сілтемеден өтіп, көруге болады: https://www.youtube.com/watch?v=d0DybrjAlQ4
Қашан: 16 тамыз
Өткізілген орны: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12
Аталған іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен тегін өткізілді.
Ұйымдастырушы: "Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және архивтер басқармасы".
Операторы: "Терриконовая Долина" IT-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС