Баспасөз-релиздері

Интернет-маркетолог жаңа клиенттерді қалай тартуға болатындығы туралы айтып береді

Маркетологтарға көп клиенттерді әкелу міндеті қойылған кезде, олар көбінесе контекстік жарнама бюджетін ыстық іздеу аудиториясына көбейтеді. Алайда, бұл әрдайым жұмыс істемейді, нәтижесінде іздеу барысында қызып кеткен аукцион пайда болады: нарық ойыншыларының үлкен бюджеттері сатып алуға дайын шағын аудиторияға түседі. Мұны қалай болдырмауды және жаңа көшбасшыларды қайдан іздеуді 9 желтоқсан күні өткізілетін митапта айтылады.

Спикер - Alias Group холдингінің интернет-маркетологы Александр Бакулин болады. Ол бизнестегі жарнамаға қанша ақша жұмсауды және қандай құралдарға сүйенуді, экономиканы қалай санауды және бәсекелестер елемейтін қосымша жеке клиенттер ағынын қалай ұйымдастыруға болатындығын талдайды. Сондай-ақ ол бақылау, аналитика және автоматтандыру құралдарын, балама трафик арналарын, жұмыс істейтін құрал байламдарын және адамдарды тартудың тегін ("сұр") жолдарын қарастырады.

Митап кәсіпкерлерге, бизнес иелеріне, коммерциялық директорларға, маркетинг немесе сату бөлімінің басшыларына пайдалы болады. Қатысу тегін. Тіркелу сілтемесі: https://terricon.kz/ru/marketing

Іс-шара Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызметтер көрсету және архивтер басқармасының қолдауымен өткізіледі.

Қашан: 9 желтоқсан, 16:00
Өткізілетін орны: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы
Алалыкин көшесі, 12

Ұйымдастырушы: Қарағанды облысының ақпараттандыру, мемлекеттік қызметтер көрсету және архивтер басқармасы.
Оператор: "Терриконовая Долина" ІТ-hub-ы; "Терриконовая долина" ЖШС.