Маркетологтар үшін біліктілікті арттыру
"Терриконовая Долина"-дағы
тегін іс-шаралар
СИПАТТАМА
Шақырылған сарапшылар контент, сату және жылжыту туралы бәрін айтып береді. Іс-шараларда олар бизнесті дамыту және кірісті ұлғайту үшін өздерінің тәжірибелері мен маркетинг құралдарымен бөліседі.

СІЗ НЕ

БІЛЕСІЗ:

  • Авто сату айналымын қалай баптауға болатындығын
  • Хабарламалар арқылы аудиторияға қалай әсер ету керек
  • Әлеуетті клиенттермен байланысты қалай орнатуға болатындығын
  • Әлеуметтік желілерде қандай контент жариялауға болатындығын білесіз

ІС-ШАРАЛАР

Александр Лихтман
ITCOMMS ІТ-компанияларына арналған PR-агенттіктің негізін қалаушы
Митап «Стартапқа PR-құралдарын қалай пайдалану керек»

- PR-құралдарын таңдағанда неден бастау керек
- PR-трендтерін қашан қолдану керек және не себептен классикалық құралдарды білу керек
- басқа компаниялардың тәжірибесінен нені үйреніп, өзіңізге сай келетін не нәрселерді бейімдеп алуға болады

Іс-шара өтті, тіркеу жабылды
Георгий Сергеeв
Контент-мейкер, SMM-менеджер, фрилансер
"Телефонда бейнемонтаж жасау" митабы

- CapСut қосымшасының функционалы
- Көрерменнің назарын аударуға және ұстап қалуға арналған құралдар
- Бейнені түрлі платформаларға қалай бейімдеуге болады: практикалық кеңестер

Іс-шара өтті, тіркеу жабылды
Саид Кадыргалиев
Adexa маркетингтік компаниясының негізін қалаушы және СЕО
“Instagram-да ақша табуға кедергі болатын топ-8 бизнес қателік” митабы

- Instagram-дағы бизнес үшін дұрыс модельді таңдау
- шынымен тиімді контентті қалай жасау керек
- сатып алу үшін direct-те қалай сату керек

Іс-шара өтті, тіркеу жабылды
Саид Кадыргалиев
Adexa маркетингтік компаниясының негізін қалаушы және СЕО
"Масштабтаудың 6 құралы" митабы

- Сізде масштабтаудың қандай бірлігі бар
- Конверсиялар және оларды қалай санау керек
- Сату = жүйе: оны қалай құруға болады

Іс-шара өтті, тіркеу жабылды
Тамирлан Оспанов
"Қазақтелеком" АҚ Корпоративтік Университетінде аға әзірлеуші
"Дизайн арқылы адамға қалай әсер етуге болады" митабы

- фото және видео: композиция негіздері, кадр қою, жоспарлар, сызықтар, көкжиек
- түс, фокус және басқа фишкалар
- көрерменнің назарын қалай аударуға болады немесе бағыттаушы сызықтар сіздің назарыңызға қалай әсер етеді

Іс-шара өтті, тіркеу жабылды
Юрий Кочергин
JUG Ru Group компаниясында UX/UI Designer
Митап «Дизайнерсіз дизайн. Қызметкерлерді қалыптасқан кертартпа тәртіптен босатып, өнімге негізделген тәсілді қолданамыз»

- командадағы дизайнерлік мәселелер мысалдарында қызметкерлердің жұмыс құралдарын ұйымдастыруға және дамытуға арналған өнім тәсілдері
 - макеттерді басқа біреу жасай алатын болса, дизайнерді бизнес-процестен қалай алып тастауға болады
- дизайнды жасау уақытын қысқартуға көмектесетін қарапайым құралдар

Іс-шара өтті, тіркеу жабылды
Terricon Valley
Қолдау орталығы
Сұрақтар
туындады ма?
Terricon Valley
Қолдау орталығы
Бізбен хабарласыңыз, біз көмектесеміз:
Телефон: +7 706 400 06 02