ТРЕКЕРЛЕР МЕН САРАПШЫЛАР
Оқыту бағдарламалары аясында қатысушылармен бірге арнайы шақырылған тәжірибешіл мамандар жұмыс істейді. Олар воркшоптар мен жеке консультациялар өткізеді, ол жерде өз білімдерімен бөліседі және өнімді дамытудың барлық кезеңдерінде бағыттайды

1 санатты

трекерлер

  • Татьяна Хасанова

    трекер-сарапшы

    Масштабтау, келісімшартты жасаудағы заңды аспектілер, жобаның негізін қалаушының операционкасынан шығу, табыстау, бизнесті қашықтан басқару, келіссөздер мен кездесулер, тапсырмаларды уақытында және қажетті нәтижемен орындалатындай етіп, қалай тапсырманы қою керек, бизнес жоспар әзірлеу.

  • Николай Тян

    трекер-сарапшы

    Нарық пен бәсекелестерді талдау, маркетинг, питч-сессия тәжірибесі, CustDev, инвестициялық мүмкіндіктер, құндылық ұсынысы, мақсатты аудитория.

  • Виталий Сава

    трекер-сарапшы

    MVP дегеніміз не, өнімді дамытудағы MVP орны, агенттіктің стартаптармен жұмыс істеудегі ерекшеліктері, стартап дегеніміз не және оны қалай дамыту керек, үнемді стартаптың негізгі принциптері, жарнама

  • Александр Шинкаренко

    трекер-сарапшы

    Маркетинг стратегиясы, интернет-маркетинг және CRM, экожүйені құру, келіссөздер, проблемалық сұхбатты қалай жүргізу керек MVP үшін не қажет.

2 санатты

трекерлер

  • Алена Ткачева

    трекер-сарапшы

    Маркетинг, маркетингтік бюджетті құру, бәсекелестерді талдау, инвестициялар, қаржы, комплексті талдау және жоспарлау, қаржылық модель, нарықты зерттеу, мақсатты аудитория және құндылық ұсынысы, тамаша питч.

  • Гульзина Балтабаева

    трекер-сарапшы

    Lean, бизнес-модель және даму идеяларының қайнар көзі, тұтынушыларды зерттеу, проблемалық және шешуші сұхбат жүргізу, уақытты басқару, HADI циклдары, Lean Startup, тұтынушыларды зерттеу, проблемалық және шешуші сұхбат жүргізу.

  • Женис Досов

    трекер-сарапшы

    Жаңа нарыққа шығу, кеңейту, өсу, венчурлық инвестицияларды тарту негіздері, жобаны масштабтау, маркетингтік талдау.

  • Асель Сейфуллина

    трекер-сарапшы

    Бизнесті талдау, жүйелік талдау, бағдарламалық жасақтаманы тестілеу, трекинг фреймворктары, пайдаланушы аудиториясын зерттеу, әдістеме, Agile, мәліметтер базасы, А/В тестілеу және гипотезаны тексеру, авторлық курстарды әзірлеу, Flutter Flow әзірлеу.

  • Евгений Стерхов

    трекер-сарапшы

    Бизнес-процестерді құру және оңтайландыру; проблемалық сұхбат жүргізу, HADI циклдар, гипотезалар: ораналастыру және тексеру; CusDev; MVP; инвестормен қарым-қатынас орнату; жобаға қаржыландыруды тарту көздері; JTBD; мақсат қою; қаржылық жоспарлау; шығындарды есепке алу және қаржылық талдау негіздері.

3 санатты

трекерлер

  • Дмитрий Баскаков

    трекер-сарапшы

    В2С және В2В клиенттерімен келіссөздер жүргізу, кіріс алу жоспарын, баға саясатын және моделін әзірлеу, клиенттік базаны құру және дамыту, табыстылық көрсеткіштерін қадағалау, нарықты бағалауды жүргізу, факторлық талдау және болжау, Kaspi дүкенінде және басқа да маркетплейстерде жұмыс істеу, Google Ads-те жұмыс істеу, таргет.

  • Ислам Саадулаев

    трекер-сарапшы

    Бизнес-модель және даму идеяларының қайнар көзі, сатуды жүргізу, маркетинг, сатудан қорқыныштың болуы, стартаптың негізін қалаушысының мотивациясы мен тәртібі, Customer Development.

  • Аюпов Дмитрий

    трекер-сарапшы

    Мақсатты аудитория және құндылық ұсынысы, ABSDX сегментациясы, нарық пен бәсекелестерді талдау, тұтынушыларды зерттеу, проблемалық және шешуші сұхбаттар жүргізу, шектеулер мен өсу аймақтарымен жұмыс істеу, сатудан қорқыныштың болуы, тайм-менеджмент, Customer Development, HADI циклдары.

  • Расул Тасщанов

    трекер-сарапшы

    12 жылдық тәжірибесі бар ІТ-кәсіпкер, 1000-нан астам адамды оқытты, кәсіпкерлердің кәсіби трекері, дипломы бар психолог. Тақырыптар: стартап негізін қалаушысының мотивациясы мен тәртібі, шектеулер мен өсу аймақтары, тайм-менеджмент, Lean Startup, Customer Development, фокус жасау, шектеулермен жұмыс, Digital-маркетинг, қызметтерді сату, веб-қосымшалар.

сарапшылар

  • Елена Петренко

    сарапшы

    Маркетинг, өз өнімін жылжытуды білу, брендті дамыту,

    HADI-циклдар, маркетинг және брендинг, презентация дағдылары,

    Unit-экономика, нарықты есептеу.

  • Валида Самущенко

    сарапшы

    Қандай тендерлер болады, тендерге қалай өтініш беру керек және қандай нюанстарға назар аудару керек, пайданы ұлғайту, бизнесті жоспарлау, қызметкерлерді жалдау, менеджерге қажетті дағдылар, тапсырмаларды бөліп беру, тапсырылған жұмыстың сапасын бақылау, инвестициялар, мемлекеттік бағдарламалар, қаржыны басқару, Қазақстанда заңды тұлғаларды ашу, шартты құрудағы заңды аспектілер, Unit-экономика, Excel, қаржылық есеп.

  • Асема Садубаева

    сарапшы

    Мақсат қою, KPI, персоналды жалдау, HR-мамандарды іздеу, ішкі HR (тимбилдингтер, қызметкерлердің күйзеліске ұшырауы мен уәждемесімен жұмыс істеу, корпоративтік құндылықтарды қалыптастыру және т. б.), персоналды іріктеу, кадр мәселелері, командамен жұмыс жөніндегі сарапшы, онбординг, оқытуға қажеттілікті анықтау, лауазымдық нұсқаулықтарды жасау, органды құрылымдарды құру және түрлендіру, welcome book жазу, миссияны, құндылықтарды қалыптастыру.

  • Валерий Маюшкин

    сарапшы

    Жобаның предентациясы мен питчі, инвестицияларды тартуға дайындық, B2B маркетингі мен сатылымы, Scrum стартап жобасындағы операциялық басқару, backlog CustDev.

  • Илья Китанин

    сарапшы

    Гипотезаларды тексеру, Unit-экономика, бәсекелестерді талдау, нарықты талдау, мақсатты аудитория, құндылық ұсынысы, басқару және команданы қалыптастыру, MVP, бизнес үшін фокус нүктесін табу.

  • Виталий Волянюк

    сарапшы

    Табысты жергілікті немесе халықаралық сарапшы агенттігінің сөз сөйлеуі, табысты әзірлеу/ студиясының жергілікті немесе халықаралық сарапшының сөз сөйлеуі, кәсіпкердің 7 мәселесі + 7 ықтимал шешім, пиар, бренд, жеке бренд, жоба питчингінің дағдылары, стартаптағы менеджмент, lean стартап, тестілеуден масштабтауға көшу.

  • Константин Осипов

    сарапшы

    Әзірлеуді басқарудың икемді әдістемелері, стартап қаржысы, MVP өнімін "көп күш және уақыт жұмсамай" қалай жасауға болады, жоқ өнімді қалай сатуға болады, CustDev тренажер шешуші сұхбаттары.

  • Алексей Добрусин

    сарапшы

    Сату, касдев, нарықты талдау, жарнама, интернет-жарнама, өнімді әзірлеу, юнит-экономика, топты жинау және басқару.

  • Дамир Уали

    сарапшы

    Сайттарды құру, Tilda-да лендингті әзірлеу. Өнімді басқару, MVP-ді құру, гипотезаны тексеру.

  • Даурен Базилов

    сарапшы

    Сценарийлер мен сату айналымдарын құру әдістері, өтінімдерді тарту, сатылым, сату бөлімін құру, сату айналымы, B2B, бизнестегі автоматтандырудың маңыздылығы.

  • Илья Шаяпов

    сарапшы

    Мемлекеттік органдармен өзара іс-әрекет, инвестициялар, өндіріс, бизнес-модель, инвестицияларды тарту үшін компанияны бағалау әдістемесі, клиенттерді тарту және оларды ұстап қалу.

  • Ольга Пак

    сарапшы

    Бухгалтерлік есеп, бизнестегі бухгалтерлік есеп және салық есебі, бизнестегі бухгалтерлік есептің маңыздылығы, кадрлық есеп, салықтық есеп, іс жүргізу, шарттар.

  • Антон Новгородцев

    сарапшы

    Маркетинг, таргет, шешімші қабылдаушы адаммен байланыс, жеке бренд, сайттар құру, бизнесті маркетплейстерге шығару, агенттікті басқару, жарнамалық кампаниялардың бюджеттерін оңтайландыру, стратегиялық маркетинг.

  • Александр Реймер

    сарапшы

    Графикалық дизайн - шығармашылық дизайн, әлеуметтік желілер үшін баннерлер, полиграфия, топографика; 2D моушн-дизайны, таргет үшін анимациялық роликтер; фирмалық стильді қалыптастыру, түстер палитраларын, қаріптерді таңдау, логотип жасау, брендбукты құрастыру; Tilda-да no-code бағдарламалау (кодты білмей сайт құру).

  • Анастасия Морой

    сарапшы

    Маркетингте бизнес-процестерді енгізу, талдау, жоспарлау, маркетингтік жоспарды іске асырудағы бақылау және түзету, маркетингтік қызмет тиімділігінің негізгі көрсеткіштерін бақылау, жарнамалық науқанды өткізудің нюанстары, таргет науқанын өткізу, SMM-менеджмент. Мақсаттар мен міндеттерді дұрыс қою, ұйымдық және функционалдық құрылымды қалыптастыру, команданы таңдау, бақылау және кері байланыс, тайм-менеджмент.

  • Денис Скоморохов

    сарапшы

    Shut up and take my money - жобалардың инвестициялық тартымдылығы, инвестицияларды тарту раундтары - кімге және қашан ақшаға ұмтылу керек, сіздің жобаңыз туралы инвестор не білгісі келеді (бірақ әрқашан сұрамайды)?

  • Максим Гудименко

    сарапшы

    Әрекеттегі кәсіпкер, Wildberries және Ozon-да маркетплейстерінде тауарларды сатамын, айлық айналымы 5 млн теңге. Мен сізге маркетплейстің бизнес-моделі туралы және одан қалай ақша табуға болатындығы туралы айтып беремін. 3 жылдан аса және 50 млрд.руб. орта және ірі бизнеске инвестициялау тәжірибесі бар ех.Сбербанк талдаушысы. Жоба бойынша қаржылық модель құруға және инвестицияларды тарту үшін презентация дайындауға көмектесемін.

  • Айсылу Белянкина

    сарапшы

    Маркетинг, Instagram/VK, SMM, контент, өнімді, жеке тұлғаны/қызметтерді талдау, мақсатты аудитория.

  • Темирлан Беркимбаев

    сарапшы

    ТМД Еуропада жұмыс істеп жатқан табысты бизнестің кейсі, табысты әзірлеу студиясының/жергілікті немесе халықаралық сарапшының баяндамасы.

  • Ануар Байтулаков

    сарапшы

    Бастау үшін бизнесті жылжыту арналары, бизнесті масштабтау кезіндегі маркетинг көрсеткіштері, Қазақстан нарығында позициялау.

  • Улжан Бисаринова

    сарапшы

    Компьютерлік көру және машиналық оқытуда маманданған Data Scientist, Жасанды Интеллект (ғылыми мақалалар жазу, өз мамандығы саласындағы ғылыми-зерттеу жаңалықтарын ұсыну) бойынша ғылыми жобаларда тәжірибесі бар.

  • Шұғыла Сағынбекова

    сарапшы

    Стартапты жылжыту, коммуникация, маркетинг, linkedin, жеке бренд құру, community management, SMM, PR-lead